new york waiting

okej, helt klart vacker och fin, men inte mer än det. okej, för att det var så mycket kärlek, inte okej för att det hände praktiskt taget INGENTING på hela filmen, mamma somnade och jag och min lillebror satt och halvsov också, men jag lyckades ta mig igenom HELA filmen ändå - bragd!
edvin är så sööt, han saknar mig för att jag inte är hemma, så han satt och såg denna film med mig (istället för att titta på hockey med far) och jag höll om honom, har verkligen saknat honom med.

sedan har vi även tittat på sunes jul, because både edvin och jag älskar det, jag har även hjälpt honom sköta om tamagotchin. haha, jag vill också ha en, men hela min familj HÅNförklarade mig. :P haha, så jag får nog ingen - typiskt.
när jag var mindre hade jag först en kyckling, sedan en dalmatin, sedan en katt - jag bytte var och varannan vecka, pappa fick köpa :D haha. nu vill jag ha en rosa sak. det vore lite kul faktiskt - en innegrej igen?

och nu har victor ringt från jobbet, världens sötaste människa minsann :D jag tycker verkligen om att han bara ringer för att säga att han älskar mig och det gör otroligt mycket, jag saknar honom, imorgon blir det bio :) det gillas.

ikväll får vi gäster, tro vilka?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0