okej, kul liv?

nu har jag minsann gjort mig förtjänt av att sätta mig ner och läsa tidningar - i LUGN&RO.
har pluggat konstant i två timmar, inte ens ätit någonting, bra eller dåligt? jag håller på att hungra ihjäl och törsta ihjäl så det är riktigt kasst. MEN, jag är klar med min uppgift inom filosofin, och jag undrar vad jag i all sin dar har skrivit.
vill inte ens läsa igenom det hela. USCH! haha, men klar är jag och det tackar jag ALLT för. :) ÄNTLIGEN!

Nu är det religionen som ska vara klar och matteprov, men ja, det gör jag imorgon, i alla fall lite religion, sedan åker jag hem till victor och lever livet. Han är för söt och snygg och vacker och allt. Älskar när han ringer mig, Älskar att ringa honom, är beroende av hans existens och JA: helt underbar! Vi lever praktiskt taget med varandra och pallar inte en sekund ifrån varann. Jag älskar verkligen Victor, oj oj oj.

Kommentarer
Postat av: Victor

& jag älskar verkligen dig min ängel, du är det bästa jag har. Längtar tills imorgon när jag får träffa dig igen :) Pussar och God natt

2006-11-19 @ 00:15:45
Postat av: Malin

Victor: Vad söt du är och du är inte ens anonym ;) Glaad, snart är jag hos dig och pussas :D

2006-11-19 @ 12:01:54
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0