okej

... victor verkar ha somnat och jag hittade en tidning på cajsas rum. resultat= jag läser!

Kommentarer
Postat av: Q

Just nu sitter Q framför sin dator och har skrivkramp. Varför skall det in så många skolarbeten innan jul? Jag trodde juletid var en tid då alla blev snälla och glada, även lärare. Q vill nu bara att tiden skall gå i rask takt så att kvällen kommer och svenskafolket då får en ny idol! Tur att Tv4 finns och idol. Vad skulle man annars fördriva sin tid med? Nej, tacka vet jag snygg- Erik och det norrländska norrskenet Markus.

2006-12-01 @ 12:04:40
Postat av: Malin

Q: haha, du är rolig du ;P

2006-12-02 @ 21:51:35
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0