oscar 16 år

min lille lillebror har blivit stor, 16 år. nu ska även han ut efter vägarna - kalas :P
vi gratulerade honom denna morgon och bortskämd som han är fick han massor med ting.
men jag ska inte klaga :P

sedan så har jag gått ner till ica för att handla hem saker att äta bla. godis och tidningar som jag har tänkt att läsa nu.

mamma och jag har funderat på hur i hela fridens dagar vi ska fira jul som i år, vill så gääärna åka ner till antingen uppsala eller stockholm, eftersom det är där mina släktingar är detta år. hmm, vi funderar vidare.

på tal om jul, usch vad läskigt.

jag saknar victor otroligt mycket, ja.


Kommentarer
Postat av: vic

maaalin.. kom ner till uppsala, saknar ju dej!..

2006-11-18 @ 17:24:29
Postat av: Malin

vic: jag är så fett på väg, efter jul ;) saknar dig meeed.

2006-11-18 @ 18:56:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0