torsdag - @ victors

idag höll vi på att missa bussen - sprang sista biten
det var filosofi på schemat, sedan rättskunskap, efter det lunch och jag fick min efterlängtade korvstroganoff med ris, medan de flesta andra åt köttfärssås med makaroner. jag ÄLSKAR korv :P (men inte lika mycket som jag älskar victor, och inte heller lika mycket som jag älskar att skriva med paranteser - men bra mycket ändå)
här var det nu svenska och efter det matte, ja, nu var det slut på denna dag och ja, det var skönt att ha redosvisat religionen igår så man fick ledigt idag :D

åkte hem till victor och han var redan hemma pga. han läser inte matte. istället försökte han med att  sätta igång "davincikoden" och det sket sig totalt, men när jag, malin (efter att victor blivit less och arg) tar min hand på dosan trycker på en knapp två ggr, fungerar det, NÄMEN? jag känner att jag är riktigt teknisk ändå :P
men vi såg aldrig filmen, så det får vi göra en annan gång.

åt mat, victor lagade så vackert varma mackor, medan jag malin ligger och håller om min mage på golvet bredvid spisen, utbrott av hunger och ondhet. men med mat i magen var jag inte lika hungrig längre, och sedan nu faktiskt har ondheten släppt också. kanon :D

vid sjutiden gick victor för att titta på hockey, medan jag - malin som hade så ont i min mage, stannade kvar hemma med victors lillasyster cajsa, mycket trevligt, vi har tittat på "till salu" otroligt bra program :P
såg även "vänner" o "joey", ringde min mor och lina och ja, har nu duschat - ätit godis (tomteskum) och snart ska victor komma tillbaka så vi får m y s a. :d jag är kär & galen.

Kommentarer
Postat av: maya

Åh vad mysigt det låter :)

2006-11-24 @ 11:12:52
URL: http://princesssparkling.blogg.se
Postat av: malin

och det var det verkligen ;)

2006-11-26 @ 20:56:27
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0