de 2 G:na.

48802-424

jag är så otroligt glad över att det finns dessa prylar i min värld
1. godis - vem kan leva utan det? synd för victor att jag praktiskt taget ätit upp allting i denna påse och det finns därmed inte mycket kvar till ikväll, men jag tänkte vara snäll och spara EN iallafall - okej, jag ljuger, men mycket har jag ätit, men MYCKET finns det också kvar - med tanke på att vi köpte 2,6 kg. fast iofs, till min familj också så 1,4 till oss själva eller något.
2. glamour - tidningar i all ära, men jag börjar verkligen älska glamour mer och mer, veckorevyn är toppen men jag är tveksam om inte glamour börjar nå toppen. faktiskt.

har även shoppat lite grejer på h&m, bl a Jordens snyggaste svarta väska - jag var bara tvungen. ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0