den bästa tiden i mitt liv

sitter här nu med min andra portion glass (när jag kom hem märkte jag till min överraskning att mor handlat jordgubb/smultron-glassen som jag ville ha - älskar den verkligen)

dagen i sig har varit rätt så dryg, som vanliga torsdagar alltså, men det var trevligt ändå, jag tycker om victoor mycket, verkligen. hade det inte varit stora feta prov imorgon för hans del, hade vi varit på hockey nu, men men, vad gör man inte för skolan? oj oj.

ni kanske tycker att mina inlägg är enformiga - victor victor victor - men, det är det enda jag har i mitt huvud twentyfourseven. jag behöver ingenting annat så är det bara.

imorgon är det vattenpolo på schemat - och där var den dagen slut. MEN, viktor har lovat att köra mig till ica så jag kan få köpa candy, hoppas att han remember me, annars är han nu påmind ;)

jag är alltid glad, becuase of you.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0