HAHA

det är lite kul ändå, underbart roligt, vi som är inblandade bara skrattar - för vad kan man annars göra?
regnet bara öser ner, nää faktiskt inte, men det har gjort det idag, än en gång!
jag som skulle se på katrinagrejen på tv:n men det sket sig med tanke på att emma ringde och ja, hon ligger illa till nu, men jag håller tummarna.

imorgon är det klippning som gäller - klockan 13.00 så släng iväg en tanke på att mitt hår ryker då, eller inte, men man vet aldrig, jag har absolut INGEN aning hur jag ska klippa mig,
ska även uträtta en del andra ärenden imorgon också, hjälp, men det ska jag hinna med hoppas jag!

nu ska jag titta på en film, tror jag?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0