Haha,

jag ska titta på american pie - the wedding bara för att ikväll ;P
plus IDOL för det är bäst,
och idag var det som så att jag skulle plugga, med tanke på filosofiprov på måndag - men det känns som att det blir på söndagkväll - efter OTH. illa, men ja, det får gå an, jag kan ändå välja bort detta ämne i slutbetyget ;P haha, förstår verkligen INTE vad filosofi är för ett ämne,

"Om bordet är vitt, kan det lika gärna vara grått, det beror helt enkelt på i vilket ljus vi ser det, är det ovalt från ena hållet kanske det är runt från det andra, vad säger Descartes om detta och varför tycker Locke att kunskapen grundar sig på erfarenheten och inte genom vårt förnuft? jag menar helt och hållet - varför tänker Hume som han gör - jämfört med Berkerly? Egentligen är nog Aristoteles konstig?"

VARFÖR VARFÖR VARFÖR?

jag längtar till klockan åtta, nu är det extreme home makeover.
victor.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0