här har man kuul

48802-360

nää det kan man inte säga va? :P haha, men jag orkade inte sitta kvar vid matbordet så jag gick upp to my room instead. well, this is me right now, känner mig ofräsch och så men orkar verkligen inte piffa till någonting. :P haha.



idag hämtade jag mina inlämnade skor - på wedins. de gick sönder efter EN användning, otroligt dåligt men ja, jag gick lagningen gratis och nu ser de riktigt bra ut - man vill trots allt använda ett par skor MER ÄN EN GÅNG, undantag Paris Hilton, btw. jag älskar hennes nya låt, den går i omgångar hemma.

48802-361


Kommentarer
Postat av: Anonym

malin berätta NU om mannen, vem vill inte höra liksom? något kan du ju säga iallafall, något... något! döds nyfiken

2006-10-10 @ 21:36:04
Postat av: tessi

Men Malin!? hur har du gjort för att ändra färg? :O lär mig! :D

2006-10-10 @ 23:09:24
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Malin

haha, jaa alltså jag vet ju inte vart jag ska börja, men gladare än såhär har jag nog inte varit ;)

tessi: jaa, alltså det var på "redigera stilmall" sedan chansade jag mig fram överallt ;P hahaha. det är svårt vill jag lova.

2006-10-11 @ 15:35:24
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0