hemma från skolan

ja vad kan man säga om dagen
1. jag har lagt ut hur mycket pengar som helst på en studentmössa med tillbehör ;) jag hoppas att fakturan skickas raka vägen till mina föräldrar annars ligger jag back forever.
2. religionen gick vi miste om, och arbetet skulle vara klart IDAG.
3. det blev att vi satt och gjorde den på svenskan
4. .. där vi egentligen skulle skrivit klart eller hittat klart artiklarna
5. det blev lunch - pannkakor - gott!
6. mattetimmen gick åt att snacka filosofi och till och med läraren var med i samtalet.
7. ... detta resulterade i att hon sa "vi jobbar matte nästa timme va?" Ja sa vi!
8. det blev filosofiprov och jag myttade som aldrig förr, från det ena till hmm, bröstmjölk. vi hoppas på ett G.
9. efter detta blev det lite längre rast och sedan idrott och hälsa
10. .. där vi slutade tidigare med innebandyn pga. han som ledde det var tvungen att kila iväg.
11. jag fick då tid att pussa på victor
12. .. och även gå ner till city för att där handla in alla prylar till min käre lillebror som fyller år IMORGON!
13. det blev lite leksaker - men det är kul att köpa.
14. 200 kr fattigare sitter jag nu här, hemkommen, efter snack med lina i bussen - mycket trevligt!!!
15. mamma ropar och det är M A T. :)
16. jag säger hejdå skolan och tänker INTE plugga idag.
17. det är öppet hus på lördag - glöm din dröm. haha, vad drygt att ens kliva upp klockan 7 på en lördagmorgon!
18. jag slipper i alla fall dansa och uppträda :P taack!
19. mor ska följa med
20. mat var det ja.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0