HM-paketet har anlänt!

48802-317

weeeo, jag kommer hem efter orienteringen och vad har hamnat i brevlådan om inte en AVI?
yes. tog cykeln alldeles nyss ner till ica för att hämta det och nu sitter jag här med paketet i knät. hoppas bara att någonting går att använda, känns kul!
jag tog initiativet att hämta, jag är ju trots allt 18 ;) wee!

bara det att när jag skulle ta fram cykeln gick jag på en kratta som stod så vackert på sidan i garaget, tror ni inte att jag får själva pinnen RAKT i ansiktet, och det gjorde så vedervärdigt ont. haha, inte nog med det, jag hade även glasögonen - hade tagit av mig linserna, och ja, de pajades - NÄSTAN!
blir galen - varför ska man alltid vara så smidig?

nu ska jag prova kläder - sedan tvtittande. jag gillar det.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0