idag;

48802-375

har bara en lektion idag och det känns okej - dvs idrott och hälsa.
hittade ett par mörka jeans som jag totalt glömt bort i min garderob - dr.denim.
köpte dem i våras, men jag menar, de går att använda en dag som denna.

48802-374
48802-37348802-372


jag förstår inte vad det är med min ringklocka - eller mobiltelefon - på morgonen, den har en tendens att ALLTID ringa en halvtimme försent nu för tiden, jag ställer den, sedan ringer den inte precis då. illa verkligen.

imorgon är det ÖPPET HUS, ge mig styrka - vad jobbigt! men men, vad gör man inte för skolan?
elton john i högtalarna nu, haha - lugna favoriter.

hoppas det är god mat i skolan idag - det kan vi hoppas!

inget mer att skriva mer än att breakfust kommer nu, jag vill lyssna på jill i bussen med lina tjoho.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0