idag;

till skolan det bär och det är alldeles dött i bussen, lina var inte där. haha, och på så vis kan vi inte prata lika högt as usual - men jag överlevde. (hon tog nämligen en sovmorgon - dock ej frivillig, haha, lina är klaantig ibland faktiskt.)

sedan det första som händer är religionprov i konf.rummet at 8.10 otroligt jobbigt. på en måndag? FÖRSTA TIMMEN? skönt ändå att det är bortgjort idag, faktiskt.
efter det svenska, och vi fick tillbaka proven som vi gjorde i torsdags.
lunch - pyttipanna med ketchup - yeaaah, we like it.
matematik - och jag fick till något stort, whaaat? jag fattar inte hur det går framåt som, men det gör det.
logaritmer är riktigt skoj om jag ska vara ärlig ex;

lg (1-x)+ lg (1+x)= lg 0,75
dvs det ska vara - (x > 0)

otroligt KUUUUL, och det gick faktiskt också, allt jag gjorde på hela timmen FUNGERADE verkligen, jag förstår det inte, ända till denna timme har det verkligen gått baajs, rent ut sagt. men heey, det var lite kul ändå.
filosofi - ja vilket skämt? det var riktigt konstigt, men ändå lite kul, jag börjar gilla det mer och mer - också!
men nog bara mest av allt för att jag får pussa victor.
sedan idrott - det var volleyboll. mycket kul och trevligt.

hem till lina där vi käkade en mängd saker och sedan satte igång med filmkunskapen.
den är nu klaaaar och det känns bra. inlämning imorgon, illa.

så kom jag hem och jag började talka med mams och sådant, för jag är så glaaad.
sedan nu ska jag sätta mig och läsa en svenskagrej.
ringa victor för att jag tycker om honom mest av allt i hela världen och pallar inte en dag utan honom. MEN JA, imorgon ses vi igen and it feels great.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0