imorgon;

.. blir det en tidig morgon vill jag lova - två dagar i rad "tio-över-tolv" vintertid med för den delen.
men det har varit en riktigt mysig helg, helt underbart.

och till er läsare som verkligen vill se en bild på min victor får vänta ett tag till, jag försökte men fick inte, men snart så, lilla malin har sina knep trots allt ;) det kommer gå vägen trust me.

& vilken tur jag har som hittade en "gott&blandat" påse i skafferiet - sådana här dagar är riktigt bra.
annars känner jag mig pigg - för tiden, måste nog packa upp lite och sådära.

just nu ser jag fram emot onsdagens bravader, det kommer bli kanon.

"ondskan" på tv. lugna favoriter på radion. actually.

(och tillråga på allt skrev victor precis ett sms just nu, jag är gaaalet kär. det känns verkligen hur bra som helst. nu ska jag svara.)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0