kläderna var perfekta

jaa, förutom den ♥röda klänningen (detta har aldrig hänt - att ett plagg är förstort) haha, men jaja, jag tror att det går att rätta till med ett skärp i midjan - eller kör jag med skerhetsnålar? vackert? NEJ!

♥höga svarta byxor - riktigt coola faktiskt, inte tajta utan mer liksom casual - lite chinosaktiga!
♥en grå bolero som sticks - men dödssnygg så jag spar den ändå ;P men säger inget till min mor om det stickandet.
♥ett par svarta jeans vilka var HELT perfekt - det trodde jag inte. men jag tog 2 strl större än vad jag egentligen har, det var KANON. men trots detta var de förstora i midjan - skärp? ja tack.
♥grå otroligt snygg tshirt liknande sak med rynk där fram
♥svarta tights

jag måste vara världens lyckligaste för tillfället ;) inte ett plag ska returneras. perfekt!!


allt detta finns på Hm.

Kommentarer
Postat av: Part of a Story

vad kul ! :D

2006-10-05 @ 16:20:02
URL: http://partofastory.blogg.se
Postat av: Malin

Part of a Story: Jag är riktigt glad vill jag lova ;)

2006-10-05 @ 16:40:15
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0