LISTA;

Tio första:
Första bästa kompis:
Lina
Första bil: Min barbiebil - lila, mycket läcker!
Första kärlek: haha, det är för pinsamt
Första husdjur: måste varit mina guppifiskar som mor spolade ner i toaletten en vecka efter.
Första semester: Flygresa till Karlstad - 2mån.
Första jobb: På ica sommaren 15 år.
Första köpta skiva: Carola.
Första riktiga kyss: det ni.
Första piercing: två hål i öronen - sedan kom två till (som har vuxit igen nu)
Första konsert: jag tror att det var gyllene tider - riktiga konsert alltså.

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: inga kommentarer.
Sista bilfärd: det var inatt - från bussen
Sista filmen du såg: Satc säsong 6.
Sista bubbelbadet: inte igår nej.
Sista spelade cd: - host. westlife ;) bara för att jag är ett stort fan av dem.
Sista gången du grät: jag kommer inte ihåg, eller jo, förra OTH.
Sista måltiden: Imorse. :P

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Ja?! Nej?!
Blivit arresterad? Neeej!
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
Varit på tv? Ja.
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.?
Haft ett one night stand? Nej.
Busringt till nån? HAHA, det är kul.

Sju saker du har på dig:
Jag har nyss klivit upp så så mycket saker har jag inte på mig.

Fyra personer du kan berätta allt för:
Mamma
Lina
Emma
och victor då förstås :)

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklaaaad.

Två saker att göra innan du dör:
Bilda familj.
Åka till USA.

En sak du ångrar:
Detni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant

2006-10-16 @ 09:41:56
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Malin

haha, ja eller hur? icke.

2006-10-16 @ 10:10:21
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Lina

puss på dig mallisbrallis

2006-10-16 @ 13:00:03
Postat av: Malin

Lina: din gulliga unge - pusssis!

2006-10-16 @ 15:02:30
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: vic

malla.. vi har ju visst blivit arresterade när vi på mcdonalds i gävle.. haha.. kommer du inte ihåg det.?.. PUSSPUSS(L)

2006-10-18 @ 15:44:53
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0