serier värda att nämnas

48802-444imorgon börjar OC, och jag hittade denna bild bland bilderna på den här datorn - inte illa - blev bara TVUNGEN. OC, jo jag tackar ja, det kan bli bra - eller blir det inte det. Inget är bättre än OTH ändå,

men ja, jag ska i alla fall titta på dessa program every week.
HELT KLART!





Grey's anatomy börjar nästa vecka - om en vecka precis - och det blir kanon! längtar verkligen.

denna serie har slagit stort på andra sidan atlanten och har nu flest tittar i hela staterna, det är grejer det!







desperate housewives, är det om några timmar och det blir kul - absolut/definitivt.

det är till och med dubbelavsnitt idag - ryktet går.





nu ska jag vara social - tjohoj!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Längtar tills OC imorgon! =)

2006-11-01 @ 00:37:14
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Malin

Sofia: men helt klart! OC är kanon - eller jag vet inte, men just nu är det helt okej :D

2006-11-02 @ 22:34:22
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0