whaaat?

jag skrev världens längsta här om alla glada o snygga kändisar - men det försvann, kul? nu har jag inte tid, får ta igen detta någon annan dag, till dess - håll er uppdaterade om alla nyheter i världen - aftonbladet, som lina och jag själv gjorde idag, varsinn tidning vid matbordet - en social kompetens.

nu ska jag visa mams min nya kjol, hon kom precis hem,
hon kommer bli avundsjuk, I know, sedan kommer hon gnälla på att hon aldrig hittar så snygga kjolar/kläder, I know, men tillslut kommer hon äntligen få fram de fruktade orden: "malin, behöver du verkligen en ny kjol" eller denna mening: "alltså du har så mycket kläder så jag vet inte vad jag ska ta mig till, kolla bara i MIN garderob, hjälp mig"
haha, min kära mor, du har hur mycket som helst också, bara det att hon är på samma nivå som mig själv, aldrig något att använda - men jag har faktiskt kommit ur den nivån och tagit ett steg högre nu för tiden.

well well, ner med mig!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0