what a night?

jag säger då det, haha, men även igårkväll var det otroligt kul, tänk så roligt det kan bli att vara arton år. helt plötsligt kommer man in överallt och detta förändras på EN NATT helt otroligt.
det var vi tre tjejer som öste på.

nu tittar jag på idol och ja kom hem - för en timme och tjugo min sedan, det säger en hel del om trötthet.
tack linas pappa för att han insåg att jag inte ville gå hem i regnet, han stannade och skrek över vägen
"MALIN; ska du heeeem?" haha, jaa skriker jag tillbaka och han backade och jag sprang till bilen, störtskönt!

idol idol idol. jag har insett att danny liknar han jag träffade (inteisverige) men det är som det är :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Håller fullständigt med! Guud vad roligt det är att bli 18 :D

2006-10-04 @ 15:54:14
URL: http://fajja.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0