av någon?

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta korta uppvikta shorts - passar till allt, för att inte tala om min tshirtliknande sak med puffärm som jag fick av lina igår - älskar den totalt!
Byter gärna garderob med: Jag har min egen och trivs bäst med den.
Trivs bäst i: Svarta kläder - det får en klassisk look
Bästa stiltipset: Det gäller att hitta vad man själv passar i och med, annars blir inte mode en rolig grej
Bekriv min stil: Olika men älskar den gubbiga - klassiskt kvinnliga stilen? weird.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart & grått trots allt.
I höst kommer jag gå klädd i: Tröjklänningar och höga klackar - tights och stickade västar. baskern på huvudet o en snygg kappa. skoletter är ett måste!
Men absolut inte i: Somriga färger och konstiga strukturer på kläderna. hualigen. mina ljusa jeans får vänta några mån också, eller?
Jag doftar just nu: J.Lo
Favoritmodellen just nu: Jag gillar Tyra Banks - faktiskt.
Byxa eller kjol? Kjol. yes, kvinna? that's me.
Skor eller väskor? Skor. helt klart. älskar skor, man kan aldrig ha för många så är det.
Så många skor har jag: Har aldrig räknat dem om jag ska vara ärlig. de är överallt.
Smink till vardags: Loréal foundation, nivea rouge, mascara - loréal - dubbel!, ibland ögonskuggor olika beroende på humör - isadora helst! ibland concealer.
Festsminkning: Det vardagliga plus svart eyeliner, mer mascara kanske något glittrigt? plus ett snyggt lipgloss.
Sminktips till allmänheten: Sminka dig inte för mycket till vardags - det är roligare att piffa till det till festen istället - och vips, är du en ny brud!
Mig själv med tre ord: Positiv, har jag hört - sprallig - busig.
Jag tränar: käkarna när jag tuggar godis, benen när jag går till bussen, armarna när jag sminkar mig, handlederna när jag skriver på datorn, sinnet när jag tänker på vad som hände i serien igår, lugnet när jag sover, skrattet när jag har kul, magen när lina säger något, ryggen när jag klipper hår, nacken när jag lagar mat.
Jag äter helst: Kyckling till mat - godis till snacks.

vad längesedan jag gjorde en lista? :P weeeo.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, skoletter är ett måste! :)

2006-09-17 @ 21:17:35
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Malin

Linn: du det är ETT MÅSTE för vinterns garderob! jaaa visst ;P

2006-09-18 @ 17:37:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0