av:

tess

FAKTA
Namn:
Malin
Smeknamn: malla, malls, malino, mallis, mallan
Födelsedag: 19 sep
Bor: Örnsköldsvik
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond - ljusblond -en 10:a ungefär
Arbete: Ica ibland :p kanon!

FAVORIT..
Färg: Rosa (på kläder: svart, grått)
Plats: Swedbank arena - det är något magiskt därinne alltså!
Drog: Godis
Fordon: Flygplan - jag tar ALLTID det när jag åker längre än några mil :P
Film: The Notebook eller Just My Luck
Djur: Usch.
Affär: H&M är absolut bäst! Veromoda och Ginatricot älskar jag också.
Serie: One Tree Hill äger så fett, OC är bra det också.
Café: Blåbär är braaa!
Skor: Höga klackar - give me!

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Of course, vem gör inte det! ;)
Gnälla: Nej faktiskt inte!
Skrika: Ja, till och med på körlektioner
Sova: Några timmar då och då!
Drömma mardrömmar: yes.
Drömma sexdrömmar: olala.
Försöka vara annorlunda: Nej. jag är mig själv
Klä dig i svart: Allt för ofta ;)
Hata folk: Gör jag aldrig nej!
Lita på folk: Gör jag för ofta,

NÄR..
Åt du senast: Har ätit konstant HELA dagen!
Läste du en bok senast: Håller på med "gossip girl" TVÅ!
Var du på konsert senast: Hmm, det var ett tag sedan, eller Europakonf.
Köpte du något senast: Typ för någon dag sedan :D weeeo!
Kysste du någon senast: Det var inte igår, men nära.
Svor du senast: Har aldrig gjort. Usch vad fula ord!
Sjöng du senast: Det gör jag jämt!
Klagade du senast: Det var bra längesedan faktiskt
Är det sommar: Jaaa, i mina ögon är det alltid sommar!

HAR DU..
För många vänner: Absolut inte, man kan aldrig få för många :P
Tvångstankar: Förr O JA! jag ska börja med dem igen :P haha, lite kul var det!
Någon annan psykisk sjukdom: Det finns nog en massa, enligt de flesta...
Färgat håret: Kan tänkas.
Brutit några ben: Nej nej!
Några piercings: I öronen
Egen dator: Min laptop - den bästa av de bästa!
Gjort bort dig rejält: Det händer var dag om jag får säga det själv
Bra självförtroende:
Kysst någon: Ja men bara en är bäst, (Kysst någon du inte var kär i - på riktigt! : JA!)

Sagt jag älskar dig till någon idag: vic. hon älskar jag jämt.
Varit kär: En gång.
Blivit kär i någon på nätet: Börjat tycka om - intresserad
Dumpat någon: JA.
Blivit dumpad: En gång.
Velat vara otrogen: Aldrig
Varit otrogen: Aldrig

HUR..
Svarar du i telefonen: Malino, malin, mm, aah, hallå?, mm,
Fördriver du tiden: tv:n, shopping, bokläsning, bus, kramas med bröder etc.
Mycket pengar har du: Det ni ;)
Tjänar du pengar: Kan tänkas.
Bäddar du sängen: Ja, nej, det beror på!
Ofta diskar du: Det händer inte alltför ofta - vi har ju trots allt diskmaskin - varför diska?
Ofta städar du: Ytterst sällan
Går det på jobbet: Det går framåt, skolan också!
Många stör du dig på: Inte många, eller kanske? Men orka gå och tänka på det
Ofta träffar du din familj: Varje dag, varje morgon ALLID! Är jag borta ringer jag varje dag, det finns ingen som älskar sin familj mer än vad jag gör.
Mycket äter du: Hur mycket som helst! Här finns inga hämningar :P

ÄR DU..
Förstående: Jag gör så gott jag kan, alltid!
Öppensinnad: För mycket, har alltid varit det!
Arrogant: Neej.
Osäker: Det händer kanske.
Intressant: Jag gör så gott jag kan
Hungrig: Alltid
Smart: På mitt eget sätt
Barnslig: JA! haha, det är jag verkligen - barn ska man vara så länge man kan
Liten: De flesta säger väl så...
Lätt: Om man jämför med en elefant
Rolig: Jag skrattar till mina egna skämt
Pratglad: Människor i min närhet klagar för fulla muggar
Hälsosam: Tyvärr inte.
Blyg: Aldrig varit faktiskt.
Lätt uttråkad: Om man är för stillasittande ett bra tag
Arg: Inte inte.
Ledsen: Det är jag däremot var dag
Glad: Alltid
Pålitlig: Det kan du lita på!
Laglig: Har alltid gjort som lagen säger, det värsta jag gjort är väl nog att gå mot rött någon gång.
Filosofisk: Vissa säger det, och ja, det är jag INTE! :P haha
Svår: Inte det!
Positiv: Det är jag jämt.
Originell: Ja
Bra på att ge komplimanger: Ja, det är det bästa!
Bra på att få komplimanger: Ja.

VÄLJ
Katt eller hund: Katt
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Killar, jag fungerar ibland inte med tjejer

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0