dunderkur

jaa, det kan man kalla det, sitter här nu med hårinpackning på håret, mor fixade något bra igår hos frissan, det sägs ska kunna göra mitt hår bra igen, tror jag? hoppas jag?
i alla fall världens dyraste schampo - eller bra nära, tog jag först.
sedan skulle man blanda två olika inpackningar som sades vara perfekt för mitt sk. spaghettihår.
vi får la se.

ska även göra mina naglar rosa, har ju varit mörklila nu, världens bästa manikyr blev det i turkey och de är faktiskt kanon sedan dess.

alla program har varit perfekta idag och jag är nöjd.
ikväll blir det "Mona lisas leende" som lina och jag såg på bio på den tiden.. är den braa? jag kommer inte ihåg.

nu äter jag smörgåsar o mammas nybakade kakor. mums.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0