en dag full av solsken

weell, denna dag var ju inte som alla andra dagar - i somras. jag skulle prova på det jag som mest av allt fruktade - men blir man tvingad - så blir man!

här är det då dags, (ursäkta min vackra bikini men ligger alla i tvätten får man helt enkelt se över förra årets värdelösa choice). ja vad kan man tillägga - tack för tålamodet emil, du är en riktig man.
48802-225

när jag då väl fick på mig skidorna - efter att ha ramlat i UTAN att hålla i mig i själva repet - jag gjorde en liten "gå på vattnet" sak som jesus gjorde - vilket jag totalt misslyckades med, och vi fick börja om igen med skidorna på - spänna fast och vara redo för utfärd..
och resultatet blev -- såhär...

48802-224

jaa vad kan man säga, jag låg mest i vattnet, efter sju försök låg jag fortfarande kvar där - fingrarna var vita och jag gav upp. men ja, trevligt att känna av värmen - lite mindre än 20 grader. men heey, jag tog en risk i livet och det är inte alla gånger, så kommer dåå mästaren...

48802-223

-- victor. haha, ja, nu ska ni inte tro att denna bild gör rättvisa - dvs strax efter den låg även han i vattnet och ja, så kan det gå, skulle han imponera tro? hmm, njae, det måste ha varit för att jag var i närheten. weell vic, nice try! nästa gång kanske ;);)

japp det var svinkul, men jag testar nog aldrig igen! ;)snowboard 2007 here we come.. :P

Kommentarer
Postat av: tess

gud vad mysigt, men ser livsfarligt ut :P

2006-09-19 @ 07:10:50
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Malin

tess: jaa det var det och JAA, det var LIVSFARLIGT ;P haha.

2006-09-19 @ 14:55:08
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: den bästa :)

det verkar som att du hade en helt underbar dag den där dagen full av solsken :) Och vad jag har hört så var den där Victor bland dom bästa på att åka :)och ska jag vara ärlig med dig Malin så tror jag att de var du som försökte att imponera på honom ;) Pusspuss

2006-09-19 @ 19:34:51
Postat av: den bästa :)

det verkar som att du hade en helt underbar dag den där dagen full av solsken :) Och vad jag har hört så var den där Victor bland dom bästa på att åka :)och ska jag vara ärlig med dig Malin så tror jag att de var du som försökte att imponera på honom ;) Pusspuss

2006-09-19 @ 19:34:51
Postat av: den bästa :)

det verkar som att du hade en helt underbar dag den där dagen full av solsken :) Och vad jag har hört så var den där Victor bland dom bästa på att åka :)och ska jag vara ärlig med dig Malin så tror jag att de var du som försökte att imponera på honom ;) Pusspuss

2006-09-19 @ 19:35:49
Postat av: Malin

hahaha. du är galen victor ;) bra att du tryckte TRE GÅNGER när du skickade ;P hahaha, nej men jaa, det kanske var så? jag imponerade ju mycket i vattnet - liggande som en ål men heeey, mycket smart :D pussss!

2006-09-19 @ 21:48:21
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0