jag och bror

här sitter jag nu i köket, med världens bästa dator - inte min - utan pappas! hur bra som helst :P
jag äter yoghurt - hallon - till tunnrbrödssmörgåsar - med smör/ost/skinka plus krydda! ;)

i alla fall kommer min bror ut från duschen och stinker så gott! MUMS, hugo boss - as usual och den är divine, hur goood som helst!

vi fortsätter diskussionen medan han värmer billys, och jag säger
M: jag hoppas du har köpt present till mig nu
O: ja, tänk för att jag har det
M: (detta har aldrig hänt tänker jag högt, men nu kommer det...)
O: när är det du fyller år, onsdag?
M: (ja det var väl det jag tyckte..) tisdag oscar - TISDAG!

:P haha, jag säger då det. nu blir det film, sedan dusch, sedan städning innan duschen, efter det dusch, :P efter det blir det tjejigt med eve&lina. bäst.

Kommentarer
Postat av: tess

eve&lina blir tillsammans evelina:)

2006-09-16 @ 14:24:25
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Malin

tess: du har så rätt så rätt :D weeo. det blir enklare att skriva evelina :D

2006-09-16 @ 16:04:47
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0