mycket smart?

det känns som att jag aldrig har tid att skriva här längre - men egentligen, vad prioriterar man före?

idag har det varit en fullt känslomässig dag om jag får kalla det så, well, jag känner oavsett allting att jag är glad nu i alla fall :) haha, dagens bravader - oj oj!

utstyrsel idag torsdag:
- svarta tights (vilka vissa människor upplever som ingenting alls?) :P
- svart lång tshirt
- grå lång - långärmad kofta med stora knappar
- svart rosett i midjan
- utsläppt hår med spänne
- svarta pumps


jag kan konstatera att grått och svart på kläder gör mig gladare :P därför kan jag även säga att höst/vinter modet är största favoriten..
för trots allt är det dessa färger som regerar nu;
- rött
- lila
- SVART
- GRÅTT
med vissa inslag av mörkgrönt - mörkblått! snyggt va?!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0