pinsamt? jaa!

då sätter man sig i niobussen som en helt vanlig människa (trodde jag)
bussen började gasa och jag tänkte (som alla andra ggr) att jag kan lika gärna läsa något,
så jag skulle tända lampan, med betoning på "skulle"
haha, det sket sig totalt, i mörkret trycker jag såklart på "stop"knappen.

jag kopplade det inte alls till en början, och tänkte att vilket pucko trycker på stopp NU?
ja, när jag väl insåg att MÄH, DET VAR JU JAG? hörde bussen i sig det, och jag och chauffören fick en liten kontakt,

jag skrek förlåt över hela bussen och hon började bara skratta och frågade "du ska väl inte av nu?" hahaha, så fult, jag skrek tillbaka och vår lilla konversation gjorde att jag skrattade för mig själv hela vägen hem :P haha.

det är då mycket man är med om på dagarna - rent ut sagt! haha..

imorgon har vi "id" som första lektion, och jag skrev och frågade victor, VILKEN id vi hade?
vet ni vilket svar jag får,
"vi åker direkt efter lunchen"
haha, tack victor, det är tur att det aldrig blir missförstånd ;)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0