rättskunskap

till imorgon? hjälp? någon som vill sätta sig ner och förklara för moi? nej just det, jag tänkte väl det!

mor ska bli erövrad nu ikväll - tro vart? hon fyller nämligen 40 på lördag . FYRTIO ÅR! börjar bli gammal - helt seriöst :P haha, men hon har fortfarande jordens snyggaste klädsmak - världens snyggaste mörka jeans. :P jag gillar det! dock klagar hon alltid på att vi inte har samma storlek på skor - "jag vill ha DINA SKOR MALIN" haha, :P jag har då 38-39, min mor 36-37. så det är skillnad.

just det, kort på skor skulle det bli ja :P



lina har världens roligaste inspelade röstgrej på sin mobil, haha, ring dit!

Kommentarer
Postat av: Divina

rättkunskap är intressant. läser du det på gymnasiet?

2006-09-20 @ 18:08:16
URL: http://www.divina.blogg.se
Postat av: Malin

Divina: Ja det gör jag :P och det är faktiskt kul bara det att just detta är svårt och när man inte haft tid att plugga tidigare är man inte motiverad.

2006-09-20 @ 18:13:07
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0