vilken dag tuffa tag

sovmorgon, weei! så skönt, och inte nog med det, min mor erbjöd sig att skjutsa mig in till skolan för hon skulle ändå in till city. vavava? helt underbart tänkte jag och sov en timme till :)
så då klev jag istället upp halv nio, HALV NIO!? det är inte sant vad skönt, ni förstår det inte! haha.

skoljoggen - blev promenad, 7-8 km på en timme, lina och jag promenerade glatt (och glatt) runt den där sjön, sedan var man i mål - mycket härligt!

värmen är så otrolig,24 grader i skuggan. haha, det är rena sommarvärmen! solen strålar och ja, där gick man med svarta kläder ;P

ikväll blir det utgång, folks. för min kusin kommer, love. ska ringa henne nu!

btw. ica kvantum har blivit storsäljare till min fam :P haha, bara för att mor blir fyrtio och lina och jag fick jobba som bara den med att hjälpa mamma handla - det gick kanon! haha, vi lekte "sunes jul" i varuhuset med kundvagnarna ;P gick mycket braait ;) och dumleglass på det! mycket gott!

gårdagens outfit blev:
- grå ankelboots - vad jag älskar dem!
- svart korta uppvikta shorts
- grå och svart randig tshirt med puffärm
- grå lång kofta med knappar
till kvällen (modomatch) svart byxor istället för shorts.
- grå väska.


vadå svar och grått? ;p

nu måste jag leta middag - vet ej vad jag ska äta?! sedan idol sedan igår!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0