IDAG

Japp, mysiga dagar nu för tiden. Dagarna går därmed snabbt i skolan och jag längtar som en gnu efter resan till Uppsala som sker på fredag eftermiddag, troligtvis efter då pappa och mamma slutat att jobba. Kommer att sakna Victor så oerhört mycket eftersom vi inte kommer att ses på FEM dagar, jag skulle aldrig palla ett distansförhållande, måste måste måste alltid känna denna närhet som jag får från honom. Älskar dig,

Johanna och jag ska kanske och möjligtvis åka till Stockholm på lördag. YYIIPPPIIIEEE! Det blir shopping shopping på hög nivå hoppas jag :P Så mycket jag vill införskaffa mig nu alltså :) Det kommer att bli kanonkul!

För övrigt fyller världens bästa Lina år imorgon och jag har köpt en liten present som jag ska ge bort! Tycker om dig stumpan!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0