KANON

Åhh, vad dålig jag blivit på att uppdatera på sistone. Hjälp! Finns bara en massa plugg i min skalle för tillfället. Internationell ekonomi och filmkunskap till imorgon, matteprov på torsdag och på fredag är det inlämning till projektarbetet (filmen blev KANON - klippt ihop och allt! haha, 12 min lång. KANON!) och på måndag är det opponering och sedan klargöra svenskan efter det geografiprov och sedan kommer ett prov i internationell ekonomi lite längre fram. Plus ett till matteprov. Jag känner STUDENTENS lycka snart snart snart - men dock inte ännu - eller? Det är det man lever för egentligen.

Så den senaste tiden har Victor och jag plus hans lillebror varit ensamma hemma i fem dagar. Det var riktigt mysigt. MODO vann SMGULD och jag kan inte förklara hur kul det var när över 20 personer skrek och hade sig hemma hos V medan jag tittade på och skrattade. Efter finalen åkte vi raka spåret in till Swedbank arena, men egentligen torget mitt på stan och skrek. Där var tusentals och runtomkring i bilarna tutade man åt praktiskt taget ingenting. Hela Örnsköldsvik var vaket och det var en sådan underbar känsla som jag nog aldrig kommer få uppleva igen. Magiskt! Jag bara tutade och tutade, pensionärer var ute till fem på natten och det var vrål och skrik. För att inte tala om på söndagen då hela modolaget skulle komma till torget på kvällen. Uppskattningsvis var det över 15000 människor som trängdes där och det var lycka. Vackert!

Innan denna period ringde jag en affär både i Umeå och Sundsvall för att höra om de hade en speciell klänning. Klockan var då tio på lördagsmorgonen. De hade den i Sundsvall och jag blev helt lyrisk. "Victor vi måste till Sundsvall" skrek jag och han satt där vid frukostbordet och sa NEJ! haha, men till slut kom vi iväg vid kvart i elva och körde hela vägen ner dit. Hittade klänningen där de hade en storlek kvar. MIN BÄSTA KLÄNNING SOM JAG SKA HA PÅ STUDENTEN. Tack. Victor skulle nog bli galen ifall de inte hade den, man fick inte lägga undan. Efter det åkte vi till ikea och shoppade galgar och åt där också. Myys! Jag älskar att åka bil och jag älskar sool och jag älskar verkligen Victor ;)

Pss. jag har även fått mina balskor och klänningen ska sys och frisör är bokad och allt är bokat tror jag? Jaja. det blir myspys iallafall! Jag älskar min studentmössa :D

Idag är det en bra dag, tror jag? trött som bara den i alla fall, får inte glömma att spela in nanny senare plus att ugly betty börjar idag. Kul säger jag :D





Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag kommer ihåg hur jag kännde mig den här tiden förra året...PRECIS SOM DU! Lycka, längtan! Jag skulle vilja åka tillbaka till den dagen och dagen efter då det var bal...Det var magiska dagar! Kram till dig Malin

2007-04-17 @ 22:11:54
URL: http://lindaeson.blogg.se
Postat av: Marre

Kan du inte berätta lite om tiden innan studenten? Och framför allt; Hur det går med balklänningen?

2007-04-19 @ 21:51:50
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: MALIN

Linda: Åh, det är så mysigt ;) Haha, man bara längtar och längtar! Balen är ju helt underbar, iallafall nu, Bara att klä sig fin och allt! Underbart ;) Kram på dig Linda!

Marre: Åh, det var en bra idé. Kul och ska ta vara på denna :)

2007-04-20 @ 08:28:28
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0