ATT VARA VÄNNER

Åh, det är ett sådant otroligt bra program. Jag tycker verkligen om "friends" och man blir aldrig trött på det heller. Sköönt! På fredag kommer Eveline hit och det ska bli riktigt skoj, har inte träffat henne på jättelänge och inte heller Lina som jag måste träffa och inte heller Emma. Mycket är på G nu och skolan börjar snart men vad gör jag? Ligger hemma om dagarna liksom. Har ingenting att göra. Måste skaffa mig ett liv nu hade jag tänkt. På en gång kanske? Ja tack! Men hur?


Kommentarer
Postat av: julia

tycker också vänner är det bästa som finns :) dom är så underbara allihopa. så jävla synd att det tog slut :(

2007-08-15 @ 02:18:33
Postat av: MALIN

julia: ja, precis! Jag håller med! Vad roligt det hade varit om det fortsatt, men jag menar repris är bättre än ingenting ;)

2007-08-15 @ 08:03:10
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: vic

flytta till Göteborg..:P det är metropolen..

2007-08-16 @ 00:10:39
Postat av: MALIN

vic: haha, du och din metropol människa! ;)

2007-08-16 @ 09:45:51
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0