DAGENS

Jaa, Victor sov här men var tvungen att åka hem och jobba, tråkigt. Så nu är jag ledig idag och tänkte spendera denna ljuva dag med att först städa litegrann sedan somna på studsmattan. Haha, det är sååå skönt!

Igår hade Victor hyrt Linas kvällsbok och jag tycker helt klart att den är sevärd. Han var lite si och så till filmen men lyssna på mig i denna stund. Tack! Jag stod för godisinköpet, 1.105 kg. Mums!

Har även beställt en "personlig almanacka" för 295 kr. Hur kul som helst. Du får själv beskriva färg och allt och sedan skickas denna hem till dig. Hoppas jag! haha, får snart en bekräftelse på mail om jag gjort rätt - hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Filmen suuuuger!

2007-08-07 @ 13:26:33
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0