Dagens,

Dagens låt: Phoebe på vänner då, hon sjunger så det skriker om det
Dagens dusch: En lång och skön när jag kom hem från Victor
Dagens frisyr: Allt i en tofs - nice
Dagens smink: Idag är det bara provning av mascara som gäller
Dagens klädsel: Svart linne, svarta mjukisar - mums
Dagens händelse: Har precis möblerat om i rummet! Ja tack!
Dagens planer: Bara stila runt, helt enkelt, titta på lite tv
Dagens vill ha: Vagabondskorna med rågummisula som är slutsålda
Dagens saknad: Efter Victor, jag kan inte få nog av den karln
Dagens drog: Choklad, choklad och choklad
Dagens tråkigaste: Att det störtregnar ute
Dagens finaste: Att vakna upp med min älskling som håller om
Dagens måste: Har inga måsten idag, faktiskt.
Dagens dricka: Vatten och juice, gott gott gott
Dagens köp: Bensin på statoil. Uscha
Dagens mat: Allt möjligt, mackor lunch och godis plus en glass
Dagens sjuka: Galet glad faktiskt
Dagens kärlek: Till mitt nya rum, hur bra som helst och Victor såklart Alltid!
Dagens mående: På topp! Säg till mig att göra något - jag gör det!!!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0