Diana, död i tio år

Idag är det tio år sedan Prinsessan Diana dog, och det visas klart och tydligt ikväll när det går repris på de två programmen som visats i veckan. Måste se dem igen, missade halva i tisdags så det ska jag se.. Annars känns det faktiskt inte som om det var tio år sedan. Kommer ihåg när jag stod på ica och följde alla löpsedlar. Hemskt, och jag var bara 8 år och 11 månader. Otroligt. Men ja, det har hänt och det var faktikt intressant att se hur det gick till på tv:n, för sådana saker har jag aldrig förr vetat.

Fyller på här om en liten stund.


Update:
Vill bara dela med mig av en massa vackra bilder på Lady Diana. Vilken tycker du bäst om, eller är vackrast?















Hon var inte bara en ikon, utan en stor modeikon också. Se bara på hennes vackra dressar och klänningar. Det är så fint. Hon var verkligen en sådan man aldrig kommer att glömma...







Diana blev bara 36 år.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0