En härlig dag

Åh, jag tycker verkligen om att shoppa, det är något som är bland de stora favoriterna. Så igår åkte jag in med familjen och gick på stan. Hittade lite smått och gott och det är alltid kul, har kommit på att alla s.k. "nyheter" på h&m och andra affärer alltid finns kvar här hemma om man jämför med i storstäderna. Därför är det Extra kul att knalla runt här. Däremot är det mindre och man är klar på två timmar - läätt!

När jag gått i över en timme var jag någorlunda trött och gick till ica för att köpa "intouch" och gick därefter till Victors jobb och det var bra tajming med tanke på att han precis hade fika. Jag berättade att jag precis sett jordens snyggaste kille på ica men han tyckte inte riktigt att det var lika kul som jag gjorde. Och jag ljuger inte, han var verkligen världens sötaste. Men ja, efter det gick jag till ett cafe och satte mig där och läste tidningen sedan så gick jag på affärer lite mer och sist satte jag mig i kära opeln. Och precis då slutade Victor och vi åkte iväg för att handla mat. Sedan hem till mig och såg sista delen av tsunamin. Usch och huvva! Men otroligt bra gjord tycker jag faktiskt.

Shooppingen kommer in vid ett senare tillfälle! Idag kommer LIIIIINNNNAA!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0