EN HELT VANLIG ONSDAG

Jag är trött på detta nu. Men imorgon ska jag in till staden och shoppa lite smått, har en lista att följa men har inte gjort denna ännu, kommer väl senare! Och shoppa och shoppa, det blir väl en timme innan Victor slutar sedan åker vi hem, inget långvarigt heller och det är skönt faktiskt, men jag har något att göra på dagen i allafall. Snart ska jag lura i min bror att åka och köpa godis för jag är sååå sugen.

Till er som INTE såg "Tsunamin efter vågen" igår rekommenderar jag starkt att titta på denna när det är del 2 imorgonkväll klockan 21.00 på TV3. Det var så djuriskt bra och jag bara grät och grät, tänk vad hemskt att vara med om det hela. I morgondagens avsnitt: Återuppbygganden har påbörjats men Nick, en reporter intervjuar meteorologen. Dr. Pravat Meeko. För flera år sedan redan, varnade Meeko om att det var troligt att en tsunami av denna grad skulle slå till mot den thailändska kusten. Nicks reportage undersöker huruvida regeringen och semesterorterna bryr sig om hotet om att fler tsunamis kan vara på väg. (Källa: TV3.se)

Just nu saknar jag min underbare pojkvän så grymt mycket. Han är alltid och jobbar hela tiden, blir trött på detta. Vill ha honom nära mig jämt jämt och återigen Jämt! Men imorgon, jag kan kanske hålla ut.

Nu är det tänkt att jag ska klippa min bröder, bara de kliver upp ur sängen. Imorgon åker de nämligen iväg så de måste vara någorlunda attraktiva hade jag tänkt :P haha... Pretty woman på TV också och solen strålar utomhus. Hur varmt som helst så jag springer runt i bikini och shorts. Halleluja!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0