Fredag

Vilken underbar dag på veckan. Igår var det en helt vanlig dag fram till dess att jag tog bussen till staden och sedan träffade Emma där på skolan. Mysigt! Vill tillbaka nästan :P I alla fall gick vi till subway och käkade där och klockan blev efter halv fem, gick litegranna på stan och handlade smink, båda två! Sedan köpte Emma blombuketter till hennes mormor och farmor, så sööttt! Efter det hem till deras lägenhet, och jag gillar den VERKLIGEN! Hur bra som helst, stor, öppen och ljus! Precis så det ska vara! Klippte henne lite snabbt sedan satt vi ner och snackade myspys. Efter det ner mot stan igen och jag mötte upp Victor, sa hejdå till Emma. Victor och jag gick på affärer och han shoppade loss rejält - en jacka, två skjortor och jordens snyggaste v-ringad tröja :) Det var riktigt kul och jordens bästa butiksbiträde. Det gillas! Nu åkte vi hem till Victor och åt middag, jättegott och sedan till bio klockan strax efter åtta (först till kvantum säga hej till Joel och köpa godis) "Underbar och älskad av alla" jag ljuger inte om jag säger att det är helt klart den bästa filmen jag sett på otroligt länge på bio. Älskar den verkligen! Älskar att det var vinter i Sthlm för det är jordens mysigaste stad under vintern. MYSSS!
btw. Det var så otroligt mysigt på bion, jag älskar dig!

Idag vaknade vi runt halv nio, Victor skulle jobba och jag bara vara, han gick ner för att duscha men kom snabbt upp igen. Jaha, inget vatten! Han fick panik. haha, men det var som det var.. :P

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0