Fruktansvärt opassande

Jag hatar min mage och jag hatar den verkligen. Har ALLTID ont i den egentligen och jag förstår inte vad det är som är felet. Hela veckan har jag gått och haft ont. Ett tag gjorde det så ont att jag nästan föll ner och kunde praktiskt taget inte stå upp. Jag kunde bara ligga eller sitta. Så har jag haft det, tills igår då jag äntligen kunde göra någonting. Så är inte fallet idag - tillbaka. Men välkommen! INTE! Jag blir så arg, och orkar egentligen ingenting ikväll, jag och Lina som skulle mysa på och äta gott men ack sa grisen. Vi MÅSTE verkligen göra någonting till veckan. Åh jag bara sumpar allting, får så dåligt samvete. Hmm, som plåster på såren måste jag få berätta hur fin Min kära Lina var på balen. Jag har gjort den svartvit.

image1095

Och när jag ändå passar på lägger jag in lite fler svartvita bilder - jag har ju ändå ingenting annat för mig, tragiskt men sant!

image1096

Och jag ser gravid ut, haha, i andra månaden men jag kan trösta mina föräldrar och morföräldrar om att jag absolut inte är gravid utan under denna vecka åt man otåligt ;)

image1097


image1098


image1099


image1100

Min underbara klass - tack för två år tillsammans.

image1101

Kärlek i bilen till balen. Åh vad det var myspys...

image1102

Och detta kort är taget dagen innan, åh vad jag var nervös! haha, men ack så lycklig ;)

image1103

Champagnefrukost i hamnparken. Så mysigt var det! Och vackert väder - humöret var på topp!

image1104

På denna bild ser ni Victor längst till vänster och sedan Larssa (hans egentliga namn är Fredrik men alla kallar honom Larssa och fråga mig inte varför! haha) efter honon Kågevall (även kallad Viktor), Johannes och Nylle på slutet. Jag måste säga att trots att Victor spenderar mer tid med dessa grabbs än vad han gör med mig så är det lugna puckar. För dessa grabbar är Hur Trevliga Som Helst och jag saknar tiden då jag var med dem mer. Men det kommer väl hoppas jag :D

image1105

Innan statt på studentkvällen. Taggad? Åh nej! haha, mest trött men vi öste på...

image1106

Malin & Victor 7/10 2006 (måste nog skriva det här för annars glömmer antingen jag eller framförallt Victor bort ett årsdagen). Båda vi två glömde nämligen tiomånadersdagen! haha, sjukt dumt! Jag hade liksom sett datumet och snackat med alla på jobbet om det och allt men totalt glömt vad som egentligen hände den sjunde. Jag sa ju natuligtvis till Victor att det var han som glömt och att jag visste om det hela tiden, till dess att min nioåriga - snart tio - lillebror kläcker ur sig till min käre pojkvän att "Mäh, Malin glömde ju det också, det sa ju du till mig" Jaha, avslöjaaaad...

Kommentarer
Postat av: ebba

Otroligt fina bilder!

2007-08-17 @ 18:11:50
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Madeleine

Vilka fina bilder..
Har också jämt ont i magen och den är som en ballong:( Det tar verkligen så mkt energi från en...

2007-08-17 @ 18:15:06
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: MALIN

ebba: Tack så jättemycket kul att höra! :)
Madeleine: Tack tack och åter tack! Ja precis jag förstår precis hur du känner dig! Det är hemskt och tar all energi, precis som du säger, vet du vad det kan bero på?

2007-08-17 @ 18:43:50
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: vic

malin, kom hit!!!

2007-08-19 @ 17:39:40
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0