Gårdagens shopping







Till att börja med, får jag presentera min nya skinnjacka - den har ALLT och lite till. Älskar den fullkomligt och var verkligen det bästa köpet på länge, eller rättare sagt det ÄR verkligen det bästa på länge. Snygga accesoarer och allting, var på jakt efter en svart skinnjacka förra året men hittade aldrig någon jag riktigt föll för. Nu har jag gjort det, helt enkelt. Perfekt!
Skinnjacka - Vero Moda 1199:-

Och nedan lite småsaker (allt kommer ifrån h&m)




Bild 1 - Örhängen, i silver  39,50:-
Bild 2 - Ögonfransböjare 29,50:-
Bild 3 - Hårsnoddar, svarta och silvriga 19,50:- (behövs alltid)
Bild 4 - Max factor Masterpiece Max mascara 109:- (extra erbjudande)





Bild 5 - Pennvässare 9,50:- (köper den aldrig men ack så billig, äntligen!)
Bild 6 - Hårspännen i tre olika färger 19,50:-
Bild 7 - Nagellack i en otroligt snygg färg 29,50:-
Bild 8 - Hårspännen i senapsgul och svart 19,50:-





Bild 9 - Sminkväska i silver 39,50:-
Bild 10 - Läppglans med glitter (känner mig som ett litet barn) 19,50:-
Bild 11 - Sjal i senapsgul färg (otroligt snygg till skinnjackan) 98:-
Bild 12 - Ett till läppglans (smakar vattenmelon) 19,50:- (Emmas förtjänst här!)

Kommentarer
Postat av: Linn

såg att du köpt min älsklings mascara! vill bara tipsa om att depend har en av de bästa fransböjara(med värme) att böja med den och sedan några lager av den mascaran. no need of fake eye lashes. ;)

2007-08-28 @ 15:59:59
URL: http://linnnorrland.blogg.se
Postat av: MALIN

Linn: Jaa, jag tänkte att denna skulle passa bra och pröva på, så du säger det! Perfekt! Och tack så jättejättemycket för tipset! Det ska jag genast publicera på bloggen! Kanon, vart kan man köpa den? På h&m?

2007-08-28 @ 16:51:58
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0