Hemma igen

Bilfärden hem var en rent ut sagt mardröm, usch vilken vattenplaning - varför bygger de aldrig om vägsträckan som är så spårig att bilen åker fram o tillbaka? Det är faktiskt riktigt farligt, och inte nog med det, jag fick tanka också - kul liv! Annars hade man aldrig kommit hem. Pengar in och ut liksom, allt kostar.

Däremot är jag hur glad som helst över min nya svarta skinnjacka - den är värd vartenda öre av vad den kostade, jag är så glad så glad, och det märktes också tror jag, provade den i hundra år framför spegeln igår när Victor och hans pappa bara stod och skrattade, haha.. Så kan det gå, men är man nöjd så är man.. Lägger in bilder på shoppingen senare vid ett tillfälle, nu är jag bara trött trött trött...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0