Höga klackar

Victor kom hem en dag och sa att det är såå snyggt med stövlar med höga klackar på tjejer. Jaha, så nu måste jag ju verkligen Köpa mig ett par! haha, måste måste bara hitta ett par som jag fastnar vid ordentligt. Vill inte lägga ut pengar på ett par stövlar som jag aldrig kommer använda. Några bra tips?? Bara älskar de där stövlarna som Lindsay Lohan har. Oj oj, de skulle man haft!

Victor sa även att han kanske kunde beställa hem de skor jag vill ha från vagabond. Jag tackar och tar emot och HOPPAS verkligen att han kan göra det. Hur snygga som helst - älskar att ha en pojkvän som jobbar med skor! haha, det är peeeerfekt!

pss. Jag vet att jag skrivit "ett par" obeskrivligt många ggr och jag ber om ursäkt :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0