LISTA PÅ LISTA

Just nu är jag väldigt trött, var uppe tidigt denna morgon och åt frukost plus x antal godisar vilket gav mig magont. Jaha. Såå min mage har ännu inte blivit toppen och därför är det inte så smart att äta mycket av allting för tillfället. MEN smarta jag gör det ändå, hemskt ont faktiskt.

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Usch nej.
Något husdjur : Oh nej.
Någon favoriträtt : Allt inom kyckling
Någon flick/pojkvän : Ja, min älskade Victor, snart tio månader.
Puder på dig :  Har ännu inte sminkat mig
Några framtidsplaner : Faktiskt inte än.
Någon sjukdom : Ja, något med magen tydligen
Gymkort : Nej, det behövs inte
Några kärleksproblem : Åh nej. Jag har det helt enkelt underbart
En homosexuell kompis : Nej? Jag tror inte det
Duschat idag : Inte ännu, vad äcklig jag känner mig :P
Någon kompis som snarkar : Ja, Victor iallafall haha, åtminstone när han är förkyld. Hemskt! ;)
Någon vän som spelar i ett band : O ja, ett bra sådant
Några mvg:n : X antal :P
Någon som förstår dig : Har fortfarande inte hittat en enda... :P
Tuff kompis som kan försvara dig : Ja men att jag har
Något beroende : Det ska vara att shoppa då !
Fikat idag : Hmm, frukost mackor?
Nagellack : Orange på fingrar
Någon vän som bor i ett annat land : Njae.

VEM ? ..
Avskyr du : Ingen för tillfället
Hånar du : Njaee.
Delar du mest minnen med : Det ska antingen vara Victor eller Lina :P
Längtar du mest efter : Bra fråga..
Stör du dig på : Hmm, många människor faktiskt
Gosar du med : Victor Victor Victor
Lagar mat : Mamsen
Diskar : Det är olika
Tror att den är någon : Njaaee

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Solo, solo girl, stureplan, klick, veckorevyn, cosmopolitan, elle, glamour, modette etc. Många alltså!
Buss åker du oftast : Det blir bil, med tanke på körkort :P
Frisyr har du : Det är blont och halvlångt! Med lugg ibland, just nu är den för lång
Dag fyller du år : 19 september. Remember?
Årstid föredrar du : Vår gällande väder, höst gällande mode
Stad är du uppväxt i : Här!

VAD ? ..
Gör du nu :
Lyssnar på disneychannel som min lillebror tittar på, ska snart köpa en tidning
Gör dig till en bra människa : Mitt glada humör, tydligen.
Gör dig till en dålig människa : Att jag spenderar alla mina pengar
Vill du arbeta med : Det är frågan och jag funderar fortfarande
Är roligast just nu : Alla kläder som strömmar in till butikerna
Har du på dig nu : Shorts och ett linne
Har du för smink idag : Ingenting, än.
Äger du för skor : Många :P haha, det är trevligt faktiskt!
Har du för storlek i skor : En ca 39. Ibland 38
Läser du för bok : Gossip girl är favoriterna.
Ska du göra nu : Åka och köpa en tidning...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0