Nattblogg

Har precis kommit hem från Eveline, som man inte träffat på år och dagar och nu ska hon flytta neråt i landet, tragiskt men sant, och det var hur mysigt som helst! Massa skvaller och tjejkontakt till godis och mackor. Det gillas verkligen :) Vi såg även filmen summer catch. En romantisk komedi.







En nästan gårdagens - det blev för varmt. Mamma höll på att avlida då hon trodde jag skulle ta dessa skor (som kommer nedanför) så jag bytte till de hederliga ingådda grå med peeptoe. Det bästa köpet i sommar - 98:- på h&m. Kan det bli bättre? Istället blev det också som sagt en lila klänning från ginatricot.

En dagens kommer imorgon, eller om några timmar - för tillfället håller jag på att somna, ligger i sängen och var egentligen bara intresserad över lönen - jag blev nöjd, o JA!

Imorgon ska jag mysa med Emma och kolla in hennes (och elias) nya lägenhet. Ska bli spännande :P Wee. Och mysigt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0