Nu är de på väg hem

Åh, jag har en sådan ångest, vet inte vad jag ska hitta på. Är bara hemma och hemma och hemma - tragiskt men sant. Vid den här tiden förra året var jag i Turkiet, kan ni förstå. Nu sitter jag bara här. Hjälp! Tiden går såå snabbt. Jag saknar verkligen mina lärare från gymnasiet, och jag vill börja igen. Men ack sa grisen..

Idag blir väl en till av de där "softardagarna" men imorgon ska jag ta tag i mitt liv och umgås med mina galna syskon. Och jag ska även hämta en av dessa inatt, at plattan. Såg ni förresten sommarkrysset i lördags? Min familj var med där på ett hörn, haha såklart så stod de där bakom Gry, jag är avundsjuk. Tycker att Gry är den snyggaste kvinna man kan komma i kvinnoväg. Hon är vacker.

Kommentarer
Postat av: CAAAAJSA

hur kan man sakna skolan? xD

2007-08-20 @ 23:30:08
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0