Shoppiiiing







Jag älskar det men idag var det faktiskt inte så kul som jag trodde. Är verkligen på jakt efter en stooor kofta som man kan ha som klänning, över leggings/strumpbyxor eller liknande, men hittade ingen. Istället hittade jag ett par skor och jag bara måååste ha dem faktiskt! Vet inte hur många jag köpt på slutet men dessa. Hjälp! Så snygga och höga och läckra och lyssna på detta: de är tillochmed gåvänliga. Inte alla skor som är det faktiskt!

Anyway jag lämnade tillbaka en klänning på h&m idag, kände att jag faktiskt inte kommer att använda den, så jag bytte mot detta:

Bild 1 - Overknee strumpor som är i silver och ljuvligt fina, tänkte skicka efter dessa men köpte dem idag istället! Såg ingen mening att behöva få TVÅ paket hemskickade. 79,50:-

Bild 2 - Armband, tycker om pärlor men jag vet inte, är lite skeptisk fast kände ändå ett sug till dessa två. De är fina att bara ha på handleden, till vardags om inte annat och de är inte alltför dyra direkt. 39,50:-

Bild 3&4&5 - Det bästa av det bästa armbandet. Detta var jag tvungen att köpa och norpade åt mig ett på momangen. Älskar att det är i fejkläder så att säga, vilket gör det mycket snyggt! Priset är kanon också 49,50:-

Lämnade som sagt tillbaka en klänning för 149:-
Ekvationen blir då - 149:- + 79,50 + 39,50 + 49,50 = 19,50:- Och ja, jag betalade kontant, för tro det eller ej så hade jag faktiskt en tjugolapp bland alla hundra kvitton! Det gillar vi (däremot har jag ingen nu tyvärr).



Såå över till skinnjackan
- ett av mina bästa köp. Men samtidigt kände jag att den var lit dyr, eller nja, men jag blev sugen på mycket annat istället och bestämde mig därför att lämna tillbaka den idag. Istället beställde jag en ny på Ellos till världens bästa pris ca 450:- Otroligt bra! Beställer man en vara nu får man 50% och jag gjorde det på en gång. Bara det att jag inte får jackan förrän leverans 10 NOV. Jag trodde att de skämtade men icke. Därför måste jag istället köpa en till jacka som jag kan ha till och med 10 nov. Detta kan bli kul!







Bild 1 - Mitt ex till skinnjacka 1199:- Veromoda

Bild 2&3&4 - Skinnjackan  från Ellos ord.pris 899:-, rabatt 449,50:- (+frakt 41:-)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Perfekt! Den klickar jag med hen ;D Tack för kommentaren!

2007-08-30 @ 22:43:44
URL: http://mateans.blogg.se
Postat av: MALIN

Matilda: Ja absolut det tycker jag! Ett mycket bra kap :) Och ja, taack själv bruden! :)

2007-08-31 @ 08:56:56
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: KAROLINE

Ellos jackan är mkt snyggare! bra val!

2007-09-01 @ 20:10:44
URL: http://www.thatshot.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0