THE PERFECT COUPLE

Victor frågade mig en dag om vilket kändispar som aldrig haft några brister och bara har trevligt tillsammans (brister som inte pressen skrivit om) och jag började fundera. Tänker man på Victoria och David Beckham är det Nej! Så jag ansåg då att, nej nu glömde jag bort vilket par jag tänkte säga. Typiskt! I allafall kom jag på ett till som jag tycker är hur underbara som helst och det är Jennifer Garner och Ben Affleck. Och nu när jag sitter här har jag kommit underfund med att detta par, bestående av Vanessa och Nick är fantastiska de med. Vilka tycker ni är det ultimata paret?
PERFECTLY PAIRED photo | Nick Lachey, Vanessa Minnillo






















Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snack, ingen bryr sig. tragiskt

2007-08-16 @ 18:34:26
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0