TOPP 5








En gång i veckan kommer jag skriva under denna kategori och visa "Topp 5" där jag väljer ett tema och skriver lite mer om detta. Idag har jag valt ACCESOARERNAS HÖST

1. Skinnhandskar, syns överallt i höst, har även varit med ett tag men i år är de större än någonsin. Dessa är snyggt matchade till latexbyxor enligt min åsikt. Svarta är bäst men det är kul med en annan accentfärg som bryter av resterande av outfiten. Klockrent kap. På h&m för 179:-

2. Baskern, den ultimata. Hur underbar som helst, och jag gillar funktionen den lilla knoppen har på toppen. Snygg huvudbonad både i höst och vinter och piffar till en outfit på en gång. Hur billig som helst också och är bra för en dålig hårdag, 59.50:-

3. Långa mockahandskar, bra funktion när du använder en jacka/kappa med trekvartsärm och det är mycket kallt utomhus. Mocka är även det ett material som är stort den kommande säsongen och syns på fler och fler bilder. Gråfärgen som är hetast kan locka dig att investera i ett par. Det kommer troligtvis jag göra. Även dessa 179:-

4. Den stickade mössan, som är med ett år till. Det finns ingen mer perfekt och skön mössa som denna. Är det kallt håller den all funktion och det uppskattas från de som bär mössorna. Snyggt stickad och har du den lite på sniskan blir du hetast i höst. 59.50:-

5. De hederliga vantarna, tumvantarna. Jag gillar dem, du gillar dem, vi alla älskar dessa favoriter. De är varma och mjuka och sköna och bra för händerna. Snygga till mössan då du kan matcha. Jag har alltid älskat just tumvantar med tanke på att fingervantar är så fruktansvärt kalla i vårt nordiska klimat. Dessa kostar 59.50:-

En snabb huvudräkning på detta och jag kan konstatera att köper du alla dessa ultimata accesoarer blir kostnaden: 536,50:- En mycket bra summa! Enjoy!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0