Utmärkt från Acne, FALL 2007














Behöver jag säga något mer än att det är Inspiration i floder.

♥ Skinnklänningen - min absoluta favorit - kopia på h&m runt 1300:-
♥ Uppvikta jeans, finns det något snyggare? Kombineras gärna med höga klackar
♥ Stora väskor är populära och läckra
♥ Höga midjan fortsätter dominera på jeansen
♥ Volym på överdelen, nerstoppad i tajt underdel - fullträff!!!
















Killarnas mode är även det mycket snyggt men det är lite mer svårburet enligt min åsikt. Själv har jag inte riktigt förstått det där med "förkorta" byxor hos killar, hos tjejer däremot är det riktigt vackert!

♥ Kavajen är med
♥ V-ringat är toppen på toppen!
♥ Halsduken ska vara stor, ju större desto snyggare!
♥ Förkorta byxor är inne, vågar du?
♥ Köp en rock! De är snygga och varma i vinter!

Summering: Allt och inget är modernt och det är kul! Blanda stilen själv och killar/män satsa på accesoarer, de gör hösten!! (gäller även tjejer/kvinnor!!!)

Bild: Acne

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0