Vilken otrolig förmiddag

Har aldrig varit med om något liknande. Vadå ta till vara på att jag bara är? Mamma det är hon det! Hon KÖR med mig rättare sagt. "Malin, kan du hänga tvätten" "Malin du måste storhandla" "Malin kan du hämta posten" "Malin ger du mig ett glas vatten" osv. OTROLIGT! haha, men det är faktiskt roligt och det är väl det värsta med det hela. För när jag står där och hänger tvätt inser jag att min mamma har faktiskt snygga kläder och om några timmar stryker jag dessa och tar med mig upp. Eller varför inte så drömmer jag mig bort till den tid då jag själv har ett eget hem. Långt långt borta I guess.

Nää, nu ropar mamsen igen! "Maliiiiin, nu kom posten" Jaha. Det är dags att hämta denna. ÄR genomblöt!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0